CouchManagers.com Forum Index CouchManagers.com
BaseballFootballBasketball

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

s maar vervanging was een

Post new topic   Reply to topic    CouchManagers.com Forum Index -> Help/Feedback
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Labi1995

PostPosted: Sun May 06, 2018 9:53 pm    Post subject: s maar vervanging was een Reply with quote

Ik heb in de Ascend-handschoenen gelopen en vond ze als een miniemere optie (hou van de vibram-rubber en rockplaat met zo'n minimale schoen). Ik zou zeggen dat uit de schoenen die je hebt genoteerd, de Kiger 2 het dichtst Nike Air Max Tavas Womens bij de Ascend Glove zou lopen terwijl je meer kussen krijgt. De PI N1 voelt zwaar aan, de Sense pro een stuk stijver en niet zo breed als de voorvoet en MT101 zou in orde zijn, maar wederom geen erg brede voorvoet en ik heb gewoon het gevoel dat de schoen behoorlijk verouderd is op dit punt in de bovenste constructie (veel gestikte overlays en de vorige laatste). Zoals Will en ik het hierboven hadden, zou je eens kunnen kijken naar de F-lite 240 standaard fit. F-lites voelen als meer schoenen aan dan ze eruitzien en bieden zeker meer kussen dan de Ascend-handschoen, terwijl ze dat minimalistische Nike Air Max 270 Mujer gevoel behouden. Kiger 2 biedt het meeste kussen van de drie en F-lites vallen meer tussen Kiger en Ascend Glove. Ik hoop dat het helpt. Ik ben het eens met je beoordeling op de 245 ... het is niet zo soepel op vlakkiger terrein en Adidas Superstar Womens biedt veel betere grip op steil of los terrein. En ding zou ik echter willen toevoegen, dat ik denk dat de grootste differentiator is dat de Trailroc 245 heeft wat inov-8 hun Gen III metashank noemt, wat een vijfvingerige rotsplaat is van soorten ingebed in de tussenzool. Dit geeft de 245 aanzienlijk meer bescherming tegen rotsen dan de 240 en ook meer structuur die helpt bij voetvermoeidheid Nike Air Max 90 Mujer bij langere runs. Zonder de metashank (wat de trailroc 235 is) is het in wezen een F-lite met een iets minder kussen en veel grip. Met de metashank wordt de 245 echter een levensvatbare langeafstandsschoen in een Nike Air Max 2017 Mujer extreem ruw terrein, hoewel de schoen een relatief lage stapelhoogte heeft. Zonder twijfel het verkoopargument van de schoen in mijn advies. Hoop dat het helpt verduidelijken. Ik stopte Adidas toen ze naar de Boost gingen ... Ik ben het niet eens over de 290's op papier, ze klonken geweldig. Ik droeg ze een keer. Ze maakten geen verbinding met mijn voet en voelden lomp en zwaar aan, de grote probleem was echter druk op de kleine teen. Ik heb er elk een van rock lite en trail roc geprobeerd en heb ze geretourneerd..Ik ben het ermee eens dat ze kwaliteitsschoenen maken tot nu toe, ze hebben gewoon niet voor me Nike Air Presto Femme gewerkt, of onhandige hak of nauwe teenendoos ... ik hoop dat ik heb opgefokt lol ik heb opgefrist toen je zei dat de 290 de teenendoos veranderde ...

Ik ben de laatste jaren erg teleurgesteld over trailschoenen (het dragen Adidas Superstar Mujer van raceschoenen meestal op paden (Mizuno Hitogami gelooft het of niet lol) tegenwoordig maar blijf zoeken naar een go to trail schoen, ik heb wel veel kilometers op Altra Superieure 2.0, Pearl Izumi N1 en Saucony Peregrine 4, dat waren echt de enige die ik veel droeg en ik heb er veel geprobeerd ... oh ik heb genoten van een van de Salomon Sense Pro's maar vervanging was een compleet andere schoen die verschrikkelijk was ...

Ook wat is er de laatste tijd met de krimpende verticale teen dozen .. eindelijk krijgen we wat bredere teendozen en nu hameren ze onze tenen vanaf de bovenkant in plaats van de zijkant www.joomlas.co.uk ?? !!
Back to top
View user's profile Send private message
Post new topic   Reply to topic    CouchManagers.com Forum Index -> Help/Feedback All times are GMT - 5 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum